Header Ads

  • Breaking Green News

    ΖΟΤΣ: "Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ" (Pics)

    Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού και πριν τον τελικό έδειξαν την αγάπη και την πίστη τους προς την ομάδα, ακόμα και μετά τον τελικό τους υποδέχθηκαν στο ξενοδοχείο για να τους ευχαριστούν για όσα έχουν προσφέρει και να τους εμψυχώσουν για του χρόνου...

    Πάνω από 700 άτομα ήταν έξω από το ξενοδοχείο περιμένοντας το πούλμαν της ομάδας, όταν έφτασε ακούστηκαν πολλά σύνθημα, στη συνέχεια πολλοί από αυτούς μπήκαν στο ξενοδοχείο, αποθέωσαν τους προπονητές και τους παίχτες παροτρύνοντας τους να μείνουν και του χρόνου.
    Στην μεγάλη αίθουσα του ξενοδοχείου όπου ήταν και κόσμος, ο Ζοτς μαζί με τον Ιτουδης είχαν διάλογο με τους οπαδούς και τους τόνισαν πως το μέλλον τους είναι κοντά στον Παναθηναϊκό!

    -Χαρακτηριστικά όσα είπε ο Ζοτς:


    "Από τα βάθη της καρδιάς μου θέλω να σας ευχαριστήσω. Τόσα χρόνια όλους τους τίτλους τους παίρναμε για εσάς. Να ξέρετε ότι θα κάνω τα πάντα για να μείνουμε μαζί. Το μέλλον μου είναι εδώ μαζί σας". (Μετά από αυτή τη δήλωση του Ζοτς επικράτησε ένας χαμός στη αίθουσα καθώς πολλοί οπαδοί πήγαν προς το μέρος του και τον αγκάλιαζαν!) 

    Στη συνέχεια είπε...
    "Ποτέ δεν υποσχεθήκαμε τίποτα, αυτό που θέλω είναι να κάνουμε τα πάντα για να μείνουν οι παίκτες εδώ. Η καρδιά μου, το σπίτι μου και η ζωή μου είναι εδώ".

    Ο κόσμος έφυγε χαρούμενος μετά από όλα αυτά, γιατί δεν γίνεται μια άσχημη χρονιά και από αδικίες διαιτητών, να ξεχαστούν 15 χρόνια αυτοκρατορίας που θα συνεχιστεί...!

    Αξίζει να τονιστεί πως οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ήταν πολύ ώρα έξω από το ξενοδοχείο ενώ στο παιχνίδι δεν είχε τελειώσει ακόμα στο πρώτο ημίχρονο, ένα από τα συνθήματα που φώναζαν όταν έφτασε το πούλμαν αλλά και μετά, ήταν το... "Μαζί σου και στα δύσκολα Παναθηναϊκέ!!!"

    -Φωτογραφίες:

























































    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad